I'M SAD !!
b'cause u hurting my heart :'(
why u do that to me huh ???!
okey , redha dngn ape yg da trjadi kan .
u nak twu x .
i tnga usehe kan nak lupekan u ..
bolee kan ????
i ckp dkat u i da ade BF bru .
but u just jawab OKIE je ???!
ermmmmmmmmmmmmm .
hahahahhaahha .
i sikit banyak pon x sdih k .
sbb i x syg u !!!
i bencii u !
I HATE U BUT I LOVE U !!!!!!!
bler i ckp sayang kat u msti u ckp bnci I kan ??? :'))))
I feel like , i want to kill myself :))))))) :D
I HATE U !!!!!!!!!!!!!





